Goed, beter,
Healthclub Topvorm
 


Onze Groepslessen

Jumping Fitness

Jumping Fitness is een conditietraining waarbij je allerlei springbewegingen maakt op speciaal ontwikkelde trampolines. Door middel van traditionele aerobic passen voer je deze niet ingewikkelde work-out uit op enorm leuke meeslepende muziek. Door de les op te bouwen in samenspraak met ‘interval training’, vergroot je je conditie en verhoog je je vetverbranding.


Steps/Shape

Step/Shape brengt je lichaam in vorm en verbetert je conditie. Steps/Shape is bedoeld voor de mensen die al kunnen steppen en hun lichaam extra willen 'Shapen'. Soms met behulp van kleine gewichtjes, wordt de Steples aangevuld met oefeningen die goed zijn voor je boven en onder lichaam.


Basic steps BBB

Ook voor de mensen die graag willen leren steppen, hebben wij een leuke, actieve en leerzame groepsles. In combinatie van basic steppassen met BBB krachtoefeningen, train je je hele lichaam. Deze les is voor iedereen te volgen!


Body-Shape

Body-Shape is de les die alles in zich heeft. Op motiverende muziek train je je hele lichaam. Door de combinatie van cardio en krachttraining verbrandt je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam! Body-Shape is daarom de perfecte les als je wilt afvallen, kracht op wil bouwen of  je conditie wilt verbeteren.


Pilates

Pilates is een fysieke en mentale conditietraining die je flexibiliteit, evenwicht. kracht en coördinatie verbetert, ook kan het veel stress wegnemen. Daarnaast verbetert het je concentratie en je algemene gezondheid.


Tae-Bo

Tae-Bo is een training waarbij bewegings- en trainingstechnieken uit de gevechtsport worden gebruikt. Er wordt aandacht geschonken aan houding en uitvoering van de oefeningen. Door bewegingen als verdedigen, stoten, trekken en pushen worden spieren, motoriek, snelheid en lenigheid van het lichaam getraind.


Spinning

Spinning is een indoortraining op een spinningsfiets. Op de fiets ga je afwisselend, verschillende oefeningen uitvoeren (zittend fietsen, staand fietsen, klimmen ect.) Hierdoor verbeter je je conditie en verbrand je veel calorieën. Ook train je een groot aantal spiergroepen (Bil, Been en Rugspieren)


Easy-line

Easy-line is geschikt voor jong en oud. Er wordt gebruik gemaakt van eenvoudig te bedienen apparaten. Deze apparaten werken op hydraulische weerstand. Door de combinatie van apparaten, steps en muziek is dit een compleet bewegingsprogramma en train je je hele lichaam in 30 minuten! 



Bootcamp in&outdoor

Een bootcamp is een spierversterkende trainingsmethode uitgevoerd in teamverband onder begeleiding van een fitnessinstructeur. Het doel is om de kracht en uithouding te verbeteren door intense groepstrainingen gedurende de periode van een uur.







 







 

 



 

 

 

 

 

 


 


 


 


 

 
 
E-mailen
Bellen
Instagram